Birželio 26 d. Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazijos pedagogų kolektyvas, dalyvaudamas „Atnaujinto ugdymo turinio, įtraukties principų įgyvendinimo ir netradicinių ugdymo erdvių tinklaveika“ programos III modulyje „Mokinio individualios pažangos stebėjimas: kelių į mokinio ir mokyklos sėkmę ieškant“, besibaigiant mokslo metams, pasisemti naujų idėjų buvo išvykęs į Anykščių Antano Vienuolio progimnaziją. Viešnagės metu progimnazijos administracija pasidalino patirtimi, kokius įrankius taiko, kad pamatuoti individualią mokinio pažangą. Antano Vienuolio progimnazijos mokytoja ekspertė savo pristatyme supažindino su apribojimų teorijos metodais, kurie moko kritiškai mąstyti bei padeda stebėti individualią mokinio pažangą.
Po susitikimo su anykštėnais, pedagogai dalyvavo Menų inkubatoriaus edukacijoje, kurioje patobulino knygelių rišimo, grafikos ir dizaino įgūdžius. Pakeliui į namus aplankytas Medžių lajų takas.